Yellow Dreams

آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۵/۱۵
    غم
  • ۰۱/۰۴/۰۶
    ?
  • ۹۸/۰۶/۲۸
    God
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۸/۰۶/۲۸
    God
محبوب ترین مطالب
  • ۹۸/۰۶/۲۸
    God

امروز و هرروز

جمعه, ۱۹ مهر ۱۳۹۸، ۰۶:۲۹ ب.ظ

خیلی سخته اینه ک تو یه جمعی تو تنها باشی

کسایی ک همیشه کنارت بودن یواش یواش میرن

هیچکی نمیمونه

تو میمونیو غمایی ک همیشه پنهانش کردی

تنها چیزی ک از بقیه بشنوی اینه که تو چرا اینجوریی؟بقیه رو ببین فلانن و فلان و تو ب خاطر اینکه اینجوریی تنها موندی...

نمیدونم به چی نیاز دارم

شاید به یه مسافرت

به یه مسافرت طولانی به یه جای تاریک

خیلی تاریک 

بدون قدرت گرانش زمین

معلق

چشمامو ببندم دستامو باز کنم و به این فکر نکنم که دیگه باید چیکارکنم که بقیه ازم خوششون بیاد

چرا باید کاری کنم ک بقیه دوسم داشته باشن

ینی نمیشه من خودم باشم 

گویااونجایی ک باید باشم نیستم و اونجاییم ک نباید باشم

چجوریه؟معادله ی این دنیارو نمیفهمم

احساس میکنم یه موجود فضاییم که توی یه سیاره دیگ گیرکرده

دلم برا خونه تنگ شده

ولی نمیدونم خونه ام کجاس و از کدوم طرف باید برم

من نخواستم باشم من نخواستم اینجوری باشم من نخواستم اون بلاها سرم بیاد من نخواستم اینجوری زندگی کنم ولی دارم میکنم و این منم که این وضعیتو ادامه میده

ولی فک نمیکنی این دنیا با من خیلی بی رحمه؟

خیلی بی رحم 

خیلی زیاد

ببین دنیا ضررو زدی خیالت راحت حالا ولم کن بزار پرواز کنم از اینجا

باخودم درگیرم

نمیتونم بزارم عاشق شم

نمیتونم نتونستم هیچوقت

بی اعتمادم به همه چی

از خودم گرفته تا کهکشان چه برسه به یه مرد

من خودمم با خودم درگیرم

دلم میخواست بتونم پرواز کنم خیلی زیاد

شاید تو زندگی قبلیم یه کبوتر بودم

شایدم ی سنگی ک رو زمین افتاده بوده و همش ب اسمون نگاه میکرده...

خدایا

چیکارکنم 

نظرات  (۲)

 سلام و خسته نباشید .وبلاگ زیبا و خوبی دارید.اگر مایل به تبادل لینک هستید خوشحال میشم با سایت روبکا تبادل لینک(پیوندهای روزانه) داشته باشید با این کار به مدت کمی بازدید شما افزایش پیدا میکنه.منتظرتونم حتما بهم سر بزنید

من با این وضعیتی که گفتی، من پیشنهاد میکنم کتابِ "وقتی نیچه گریست" رو با ترجمۀ سپیده حبیب، مطالعه کنی. نوشتاری ارزشمند برای کمک به پیراستگیِ فکری و انسجام ذهنی در این شرایط پریشان و دشوار زندگی که باهاش مواجه میشیم.

پاسخ:
اتفاقا تو وبلاگ شما دیدم و تصمیم گرفتم بخونمش،حدودا ۱۰۰ و خورده ای صفحه هم ازش خوندم ولی خب به دلیل فشار درسا بقیه اش مونده،حتما تمومش میکنم متشکرم🙏🌷

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی