Yellow Dreams

آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۵/۱۵
    غم
  • ۰۱/۰۴/۰۶
    ?
  • ۹۸/۰۶/۲۸
    God
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۸/۰۶/۲۸
    God
محبوب ترین مطالب
  • ۹۸/۰۶/۲۸
    God

همیشه باید ی چیزی باشه

چهارشنبه, ۲۲ تیر ۱۴۰۱، ۰۲:۳۳ ق.ظ

خدایا چرا خوابم نمیبره؟؟؟ الان ساعت ۲ و ۳۰ نصفه شبه و من دو ساعته دارم تلاش میکنم بخوابم در صورتی ک فردا باید پاشم برم سرکار

چرا نمیتونم بخوابم خسته ام خدایا من همیشه دارم با ی چیزی سروکله میشکنم... تا وقتی پیش مامان میخوابیدم خوب بود هرطور شده خوابم میبرد 

ولی الان؟!

چیکار کنم آخه...

چجوری بخوابم

خستم

چرا همیشه مشکل دارم چراااا 

تا میاد خوابم ببره سریع از خواب میپرم

خدایا خودت کمکم کن اینو حل کنم بره

واقعا باید قدرشو میدونستم اون زمان ک تو خوابیدن بهترین بودم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی