Yellow Dreams

آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۵/۱۵
    غم
  • ۰۱/۰۴/۰۶
    ?
  • ۹۸/۰۶/۲۸
    God
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۸/۰۶/۲۸
    God
محبوب ترین مطالب
  • ۹۸/۰۶/۲۸
    God

زندگی

جمعه, ۱۶ دی ۱۴۰۱، ۰۵:۰۳ ب.ظ

زندگی همیشه ی چیزی داره ک باهاش دهنتو سرویس کنه

هرروز ک یک خوشحالی وارد دنیات میشه باید بدونی غمی هم پشت بندش وارد میشه

روزی ک دانشگاه قبول میشی و خوشحالی ی شهر دیگه قبول شدی همون روز باید ناراحت باشی ک چجوری قراره رفت امدکنی تنهایی وقتی همه قالت میزارن

همون روز باید فک کنی کلی ادم کثافت و دی...وث دیگ هست ک هنوز بهشون برنخوردی

مهناز واقعا جدی میگم باور کن حالم ازت بهم میخوره دختره ی احمق ب دردنخور 

از اون قیافت از همه چیت

از خودم بیشتر حالم بهم میخوره ک فک کردم ادم حسابی هستی و روت حساب وا کردم و بهت محبت کردم! تو ی ادم منفعت طلب محضی ک هرجا ک باد بیاد همونجا وایمیستی و بقیه اهمیتی ندارن برات

تاامسال هیچوقت بعد اون قضایا هیچکس و نفرین نکردم ولی واقعا دلم میخواد نفرینتون کنم ک سرتون بیاد کاری ک با من کردین 

منی ک هیچوقت انقد از نفرت و کینه و اضطراب و غم پرنبودم.... هیچوقت 

همه ادما رو محترم میشمردم و سعی میکردم با تموم وجود درکشون کنم...

ری..دین ب عقایدم امیدوارم بری..نن به عقایدتون!

امیدوارم بکشین همین دردو ناراحتی و اضطرابی ک ب من دادین از نوع زیادش تا بعدا بفهمین تقاص اینکارتون بوده.... ل..اشی بازی اسم جدید پیدا کرده ب اسم زرنگ بازی....

حتی دخترخالمم مث اینا شده 

ی عده ادم نفع جو دنبال نفع خودشون

ب جون خودم ازمایش میلگرام با شرط ک..شتن هم باشه رو اینا ب یقین جوابه همون اول میکشن اگ بهشون چارتا چیز بهتر پیشنهاد بدی

ی عده اوم ل....اشی 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی