Yellow Dreams

آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۵/۱۵
    غم
  • ۰۱/۰۴/۰۶
    ?
  • ۹۸/۰۶/۲۸
    God
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۸/۰۶/۲۸
    God
محبوب ترین مطالب
  • ۹۸/۰۶/۲۸
    God

?

دوشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۴۳ ب.ظ

حرفم نمیاد با چی شروع کنم؟

با سلام؟

سلام

میگم بااین وجود ک راهنمایی نمونه بودم و دبیرستان تیزهوشان ولی احساس میکنم ی خنگ ب تمام معنام 

از لحظه ای ک کنکور کارشناسیم رو گند زدم تا همین حالا

شاید جدا خنگم؟؟ هربار این سوال رو از خودم میپرسم

انگار مغزم داره رو ب زوال میره؟ جدا خنگم؟

چرا اینجوری میشه

هق

راستی مژگان خوشحالم ک از اون زمان ب خوبی رد شدی

تو بهترینی

۷داروشکر کن 

دکتر بهت گفت افرین بهت گفت تبریک میگ بهت خیلیه باور کن

ولی مسود میگ گند زدی میگ تو بین سهمیه ها انقد شدی و این ینی گند

من نمیفهمم اینجا چخبره😭 اصلا نمیدونم باید خوشال باشم یا ناراحت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی