Yellow Dreams

آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۵/۱۵
    غم
  • ۰۱/۰۴/۰۶
    ?
  • ۹۸/۰۶/۲۸
    God
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۸/۰۶/۲۸
    God
محبوب ترین مطالب
  • ۹۸/۰۶/۲۸
    God

اهم

جمعه, ۴ مرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۴۵ ب.ظ
فقط لازمه جای آدما عوض بشه...
بعد میبینی که سر همین رفتار با خودشون چه ری اکشنایی نشون میدن😂
واو
واو
واااااااااو
واو خو عزیزم چرا خودتو اذیت میکنی برو باهمونا😃
مشخصه حسودی کردم یانه/:
.
اصلا نمدونم اینارو بری کی مینوسم😶
نه کسی اینارو میبینه نه هم میخوام ببینه😑
اون روز ی استادی گفت کسایی ک خیلی حیوونارو دوس دارن آدمای غیراجتماعین🙄
فک کنم با من بود
الانم دارم با خودم فک میکنم که این که منم وبلاگ زدمو اینجا حرفامو خالی میکنم نمیخوام هیچ آشنایی ببینه یه نشونه دیگه از غیراجتماعی بودنمه/:

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی